poniedziałek, 3 lutego 2014

Lubisz? :)

Kochani,

Mogłabym sporządzić całą listę sytuacji, w których ewidentnie nie doganiam technicznej strony tego świata.
Nie, to nie jest kwestia zacofania, a realnych potrzeb :P Moja zwinność przez dłuższy czas odpychała mnie od facebook`owej społeczności, aż do dziś. O tak, po prostu. Bez przyczyny i większej filozofii :)

Dlatego tym razem nie będę tworzyć esejów, a zwyczajnym słowem zaproszę Was na moją stronę, której założenie pochłonęło mi chwilę (nie, nie dlatego, że nie potrafiłam - po prostu miałam czas ;)).

Po prawej stronie bloga znajduje się mała wtyczka. Jeśli masz ochotę - kliknij :)





Pozdrawiam Was,
Megdil

58 komentarzy:

  1. Teraz kazdy musi byc ba facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi, nie musi. Na to chyba jeszcze nie ma paragrafu? :D

      Usuń
  2. kliknę z przyjemnością z uwagi na sympatię do Twojej osoby
    fejbuka niestety ostatnio nie da się lubić przez ograniczanie zasięgu przez co treści docierają do 10% lubisiów :/
    no chyba, że masz zbędnych i nadprogramowych kilka złotych to sprawa ma się inaczej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwzajemniona sympatia zawsze cieszy :)
      A co się porobiło, że te statystyki tak skromnie się teraz jawią?

      Usuń
    2. kasa, Moja Droga, kasa :/
      teraz tam cuda wianki trzeba klikać, siłować się z tym co szczerze przyznam nastręcza problemów i skutecznie zniechęca
      także wiedz! że nie z lenistwa czystego nie klinkam w Ciebie tylko z braku powiadomienia :]
      zły, niedobry fejsbuk

      Usuń
    3. W ramach porannej prasówki ogarnęłam z grubsza ten temat.
      Decydując się na założenie blogowego fp liczyłam na możliwości luźnego kontaktu z ludźmi. Tymczasem okazuje się, że to może przerodzić się w płatny 'luksus'. Nie pojmuję. Widać, temat kasy zawsze się pojawia, prędzej, czy później. Bo ta przecież się zgadzać musi, cytując :/
      Jestem zażenowana postawą FB. Czekać tylko aż przyjdzie nam uiszczać abonamentowy haracz za usługi poczty mailowej albo innych kafkowskich opłat ZA internetową działalność. Absurd nad absurdami.

      Usuń
    4. A jak to mówili na początku: miejsce, które zawsze będzie za darmo... Tak, tak... I to można włożyć między bajki ;)

      Usuń
    5. Mhm, taką 'dożywotnią darmochę' też trzeba by najpierw odpowiednio opłacić :D

      Usuń
  3. ej kliknęłam widzisz? nie mam konta blogowego ale kliknęłam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się! :) Mimo że FB zdążył już sobie u mnie nagrabić, na samym wstępie ;)

      Usuń
  5. Świetnie :) Już kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wreszcie! Zaraz zalajkuję z prywatnego i z fan page'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Sylwia! :)
      Oj, długo opierałam się przed tym krokiem :)

      Usuń
  7. z największą przyjemnością Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mam ochotę Was wszystkie wyściskać :D

      Usuń
    2. Wbijaj do Krakowa :D

      Usuń
    3. To tylko kwestia czasu, I promise :D

      Usuń
  9. i oczywiście, że ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się, oczywiście, cieszę jak głupek :P Dziękuję :)

      Usuń
  10. Kliknęłabym, gdybym miała konto na FB, ale nie mam i póki co nie zamierzam. Ale lubię :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie dziwi mnie Twoje podejście, zwłaszcza, że FB jakąś dziwaczną politykę względem użytkowników przyjął :/
      Ale dziękuję! :)))

      Usuń
  11. lubié i to bardzo...ale facebooka nie mam..ja bardziej na Instagramie szaleje <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana Karo :*
      Insta to fajna sprawa! Sama też lubię podglądać innych :D

      Usuń
  12. Z miłą chęcią zaglądam tutaj dlatego z taką samą przyjemnością będę odwiedzać Cię na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubione ;-)
    Fb mnie ostatnio denerwuje, nie podoba mi się ich polityka :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapoznałam się z nią głębiej i również nie pochwalam. Myślę, że zakończenia mogą być dwa: albo zrezygnują z tych śmiesznych opłat, albo stracą wielu użytkowników jeśli będą ich zasypywać kolejnymi takimi rewelacjami. Największy FB boom już za nami i chociaż nadal portal (zarówno sam w sobie, jak i w odniesieniu do relacji na nim zbudowanych) zajmuje mocną marketingową pozycję, to za bardzo skupia się na zarabianiu ograniczając przy tym mocno to, co z założenia powinno stać otworem dla użytkownika, a takie działania zawsze zniechęcają. Niemądrze z ich strony.

      Usuń
  14. Polubię obowiązkowo, bo przecież lubię od dawna -tutaj na blogspocie, więc i na fb kliknę z przyjemnością :)
    Polubię w domu, w pracy blokady :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, skąd pomysł na te blokady. Przecież odrobina rozrywki jeszcze nikomu nie zaszkodziła :P

      Usuń
  15. Lubie:) Jako Hunger For Beauty:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój kolor oczu nie jest aż tak mocny, zdjęcia są lekko przyciemnione bo nie mogłam dobrze złapać koloru aparatem dlatego trochę je przerobiłam, stąd i kolor tęczówki się pogłębił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak uważam, że brązowa tęczówka jest piękna :) Zawsze chciałam mieć oczy w takim kolorze, kiedyś muszę wypróbować soczewki :)

      Usuń
  17. Hej, masz ode mnie maila w sprawie smarowidła do ciałka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem już, czym wspomóc swoją walkę i ćwiczenia :D Dzięki raz jeszcze!

      Usuń