wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt!

Kochani,

Bez względu na to, gdzie jesteście i czy Święta obchodzicie, czy też nie, chcę wszystkim Wam złożyć serdeczne życzenia, byście ten najbliższy czas spędzili w szczególnej radości i spokoju, oderwani choć mentalnie od codziennego zgiełku i przyziemnych problemów. Otoczcie się kochającymi Was ludźmi i ze zdwojoną siłą okażcie im ciepło Waszych serc :)


Weselcie się i radujcie. Napełnijcie brzuchy i z nieustającym uśmiechem przeżyjcie ten Czas!




43 komentarze:

  1. Hahaha, Megdilku, jesteś boska! ;)
    Tobie też wszystkiego najpiękniejszego! :*

    P.S. Czy puchata czapka jest z męskiego działu H&M? Jeśli tak, mam taką samą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Czapę kupiłam w zeszłym roku i nie pamiętam gdzie :P Ale Diverse chodzi mi po głowie :)

      Usuń
    2. Bardzo podobnie wyglądają ;)

      Usuń
  2. ho ho :) Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt Kochana :) Cudne zdjęcie, wywołuje uśmiech. Dużo, dużo uśmiechu :)))) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo taki był mój zamysł :D
      Przesyłam buziaki, Kasiu :*

      Usuń
  4. Spokojnych i radosnych Madziu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, mam nadzieję, że Tobie Święta również minęły w pozytywnym duchu :*

      Usuń
  5. Wzajemnie Kochana :) Wesołych i spokojnych :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana tobie również pięknych i niezapomnianych Swiąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie, życzę radosnych Świąt i oby poszło w cycki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie objadałam się za bardzo :D

      Usuń
  8. Kochana niech Twoje Święta będą również spokojne ale i radosne, spędzone wśród bliskich a Nowy Rok niech przyniesie Ci same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałych Świąt Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ściskam i również życzę samych dobroci :* pięknie Ci z tą brodą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, broda okazała się całkiem twarzowa :D

      Usuń
  11. Wesolych i pogodnych Swiát kochana !

    OdpowiedzUsuń