środa, 7 sierpnia 2013

Essie, Naughty Nautical

Witajcie :)


Mój blog w ostatnim czasie przeistoczył się w iście lakierowy zakątek. Niestety, nic nie poradzę na to, że lakiery uwielbiam :P Obiecuję jednak urozmaicenie tematyczne - wszak pomysłów mi nie brakuje!

Tymczasem... Zapraszam Was na prezentację wyjątkowego, jak na moje upodobania, lakieru. To, że to Essie już pewnie żadnej z Was nie dziwi, ale ten kolor... Niesamowity!




Naughty Nautical jest tytułowym lakierem tegorocznej, letniej kolekcji. To taki morski zielony. Albo zielona morskość (z takim określeniem spotkałam się na blogu Pani Skeffington - której styl pisania, słowną zasobność i trafne sformułowania uwielbiam :D). I tak też myślę - to zielona morskość połyskująca w słońcu.
(Możecie też przy okazji zobaczyć, jaki to trudny zawodnik w fotograficznej bitwie. Doprawdy, trudniejszymi do uchwycenia kolorami mogą być chyba tylko korale ;).





Do osiągnięcia pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw - nie miałam problemów z aplikacją, mimo iż posiadam wersję z cienkim pędzelkiem, manewrowanie nim nie przysporzyło mnie o agresywne skoki adrenaliny :)

Lakier ma w sobie maleńkie, srebrne drobinki, które w słońcu podbijają kolor bazy i dodają jej morskiej głębi :)





Na moich zdjęciach mocno wybijają niebieskie tony. W rzeczywistości jest ciemniejszy i nieco bardziej zielony (w sumie, każdy ze słoczy, które można w internecie znaleźć zdaje się być inny ;).
Starałam się ująć go w różnym oświetleniu. Jak wyszło - same widzicie.





Nie mam ciągot do zielonych lakierów, a NN to, na dobrą sprawę, jedyna sztuka, którą w moich zbiorach bezpośrednio do zieleni zakwalifikować można.


Lubicie? :)


Pozdrawiam Was,
Megdil

82 komentarze:

  1. Megdil, bardzo miło tutaj u Ciebie:) Kolor lakieru bardzo ciekawy, muszę mu się przyjrzeć:) Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Kolor mnie uwiódł - mimo że do zieleni zawsze było mi daleko :)

      Usuń
  2. Ale cudowny! Chciałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest dostępny stacjonarnie, trudno go nawet online upolować, ale jak masz na niego ochotę, to się nie zastanawiaj :)

      Usuń
  3. ooooo kurczaczki... PRAGNE TAKIEGO KOLORU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam, jak bardzo go chcę, dopóki nie pomalowałam nim paznokci :D

      Usuń
  4. Na tych zdjęciach w słońcu wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, nie spodziewałam się nawet, że tak bardzo mi się spodoba :)

      Usuń
  6. Miałam na niego wielką ochotę, ale swatche mnie rozczarowały. Spodziewałam się większych fajerwerków na jego widok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed zakupem spotkałam się z kilkoma opiniami rozczarowanych dziewczyn, ale absolutnie ich nie podzielam :P

      Usuń
  7. uwielbiam kształt Twoich paznokci :> idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasami nadchodzi mnie fala eksperymentatora (bardzo podobają mi się migdałki), ale każda próba kończy się powrotem do kształtu, jaki mi został pisany. Owalne paznokcie mogę jedynie podziwiać u innych :P

      Usuń
  8. Niesamowity, co zdjęcie to inny kolor, zielony, oliwka, turkus.. :)
    Essie są pod tym względem magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Spośród wszystkich moich Essie chyba tylko te frenczowe mają swój jednostajny kolor :)

      Usuń
  9. Boski, jak każdy u Ciebie ;>
    z powodu upałów brak dłuższego, elokwentnego wywodu, wybacz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ten komentarz mówi sam za siebie ;D Dzięki, M. :)
      Te ekstremalne upały chyba wszystkim dają się we znaki ;)

      Usuń
    2. haha, proszę :*
      oj wszystkim, wszystkim, ja co 3 godziny chodzę pod prysznic ;)

      Usuń
    3. Ja najchętniej bym spod niego nie wychodziła :P
      Na którymś z blogów, wczoraj, Dziewczyna podzieliła się w komentarzach swoim niesamowitym patentem na ochłodzenie - włączony wiatrak w środku lodówki :D Moja wyobraźnia bywa bujna, ale ten pomysł przewyższa nawet moje ekstremum w tej dziedzinie ;D

      Usuń
  10. ale kolor! świetnie się prezentuje do opalenizny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, myślę, że na wczesną jesień też się zda :)

      Usuń
  11. Przepiękny jest;) Mi jak najbardziej odpowiadają takie kolorki;)
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jaskrawe zielenie raczej nie zagrzeją miejsca, ale ten to co innego :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się jeszcze z takim odcieniem :) Może dlatego tak mi się spodobał :P

      Usuń
  13. przepięknie wygląda! choć nie wiem czy to kwestia lakieru czy Twoich cudnych paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, to lakier sam w sobie taki urodziwy :D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Zważywszy na to, że jest świetny w obsłudze - polecam :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba, mimo że z rodziny zielonych :P

      Usuń
  16. Uwielbiam każde wydanie mani na Twoich pazurkach, kolorek Essie bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor, uwielbiam essie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zakochana w ich lakierach :)

      Usuń
  18. Ślicznie ten kolor się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. M. ma rację - na Twoich paznokciach to i najgorsze lakiery pięknie by się prezentowały :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny. No i Twoje paznokcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się, zrobiłaś fajne ujęcia mimo że zawodnik trudny ;) A jak fajnie pasuje do jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mały kameleon, takich zawsze trudno sfotografować :)
      A z jeansem rzeczywiście świetnie się komponuje :D

      Usuń
  22. piękny masz kształt płytki paznokcia...a kolorek niestety nie mój, ale Essie to Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kolor na początku też wydawał mi się raczej nie dla mnie, ale jak widać gust to kwestia bardzo elastyczna :P

      Usuń
  23. Bardzo ładny jest ten odcień choć za zielonym nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie też, przynajmniej na moich dłoniach, ale ten odcień podbił moje serce :)

      Usuń
  24. Sliczny odcien, szkoda ze te lakiery sa takie drogie:(
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już od dawna mam na niego ochotę, ale miałam sobie go darować. No cóż, tylko nie wiem, czy potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja znam te dylematy :P Tyle, że w kwestii lakierów, u mnie kończą się zwykle zakupem ;)

      Usuń
  26. Bardzo podoba mi się kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ej, Twój essiak też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbowałby nie być :D

      Usuń
    2. jeżeli nie znasz to polecam jeszcze sand tropez - z serii nude, ale naprawdę idealny :)

      Usuń
    3. Znam, mam i uwielbiam :D Z nudziakowych lakierów mogę polecić w zamian mój ukochany Topless&Barefoot - piękny, delikatny, ale uwagę przyciąga :)

      Usuń
  28. Piękny kolor, a na paznokciach wygląda jeszcze piękniej:)ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma w sobie coś oprócz tych drobinek - muszę przyznać :P

      Usuń
  29. Cudny kolorek:-) w sam raz na lato:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na jesień też będzie fajny :)

      Usuń
  30. Mam teraz podobny z Rimmel ale bez tak widocznego shimmeru, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. A ja obstaję przy tym, że jest wakacyjno-jesienny :D

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Na żywo czaruje jeszcze bardziej :)

      Usuń
  33. kocham ten lakier, to ulubieniec tego lata :=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to największe chyba zaskoczenie - nigdy mnie do takich kolorów nie ciągnęło. A tu proszę, zakochanie po uszy :P

      Usuń
  34. na początku ta kolekcja zupełnie mi się nie podobała, ale teraz jestem skłonna kupić zestaw miniatur :) może mi się jeszcze uda.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinny być jeszcze w sprzedaży, powodzenia w poszukiwaniach :)

      Usuń

Copyright © 2016 Megdil Blog , Blogger