niedziela, 21 lipca 2013

Essie, Tart Deco

Witajcie :)

     Dziś przychodzę z postem lakierowym (które zresztą bardzo lubię :), a to z powodu zapomnianego przeze mnie w ostatnim czasie lakieru Tart Deco.
Był okres, w którym sztuka ta święciła triumfy na wszelkich frontach - i wcale się temu nie dziwię, bo ten do końca nieokreślony kolor, w czasie letnim spisuje się doskonale.




     Tart Deco dostępny jest w stałej szafie lakierów Essie, pochodzi natomiast z wiosennej kolekcji 2010 - The Art of Spring (bardzo udanej, swoją drogą).
Kolor niejednoznaczny - rozbielona pomarańczo-brzoskwinia z delikatnymi różowymi tonami i neonowym potencjałem. Wykończenie kremowe.
Piękny! Piękny!







     Lakier ma dość gęstą formułę, ale nie przysparza mi to żadnych problemów podczas aplikacji - przeciwnie, rozprowadza się doskonale, chociaż przyznam, że szeroki pędzelek też ma w tym swój udział. Lakier ma dobry pigment, ale idealną głębię koloru otrzymamy po dwóch warstwach. Nie tworzy smug, nie bąbluje, dobrze trzyma się paznokci i ładnie błyszczy.

     W różnym świetle różnie wygląda, ale w każdym podoba mi się tak samo :D




Dla mnie to doskonały towarzysz wakacyjnych wojaży.
A co Wy o nim sądzicie?

Pozdrawiam Was słonecznie :)
Megdil

106 komentarzy:

  1. Uwielbiam i roż i pomarancz, to polaczenie jest fantastyczne, bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja latem też wielbię wszelkie koralowe, czy pomarańczowo-różowe odcienie. Chociaż do czystej pomarańczy na moich paznokciach się jeszcze nie przekonałam :)

      Usuń
  2. tak jak wcześniej mówiłam jestem fanką kształtu Twojej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest! mam go na liście chciestw od jakiegoś już czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co Cię tak długo przed zakupem powstrzymuje, Marti? :D

      Usuń
  4. Sliczny ten kolorek, ja bardzo lubię Essiaki :) a Ty masz piękne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja Essie też bardzo lubię. Choć patrząc na moje lakierowe pudełko, to mało powiedziane :D

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba :)
    Chciałam go nawet kupić, ale w SuperPharmie wtedy go nie było i wybrałam inne ;)
    Ale myślę, że to kwestia czasu, zanim pojawi się u mnie w zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często widzę puste przegródki w szafie Essie właśnie z Tart Deco i Mint Candy Apple - i to bez względu na porę roku :)
      Czekam na posta z Essie w Twojej serii z lakierowymi zbiorami :D

      Usuń
    2. Na pewno lato nie jest tu bez znaczenia ;)

      Post o Essie to jeszcze daleka przyszłościowo sprawa - mam kilka, które koniecznie chcę kupić i pewnie będę czekać z postem, aż wszystkie zakupię ;)
      Ale wczoraj już przybliżyłam się do tego momentu, bo kupiłam lakier, w którym zakochałam się u Ciebie - Go Ginza ♥

      Usuń
    3. Go Ginza to piękny lakier, mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona tak samo, jak ja :))

      Życzę Ci więc dalszych udanych łowów :D

      Usuń
  6. Jest piękny! Poważnie zastanawiam się nad zakupem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciężko na niego trafić, bo często jest po prostu wykupiony. Jak się zdecydujesz, to bierz bez zawahania, myślę, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  7. Cudny! Idealny kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem pokazuje swoje najlepsze oblicze :D

      Usuń
  8. Prezentuje się świetnie. Na lato idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie wygląda zarówno na dłoniach, jak i na stopach w takim słonecznym okresie :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. W dodatku przyjemny w obsłudze :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię Tart Deco! A na Twoich paznokciach wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny kolor! Pięknie podbija opaleniznę, cud, miód i orzeszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, do opalenizny to on pasuje doskonale :)

      Usuń
  12. Pięknie prezentuje się na Twoich paznokciach ♥ I powtórzę się, ale jestem fanką nie tylko Twoich paznokci/dłoni lecz przede wszystkim zdjęć! To jest majstersztyk, że pokazujesz lakier w takim wydaniu i aż chce się pędzić do sklepu po dany kolor :)))

    Mruuuuu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx, uwielbiam Twoje komentarze :D Wiesz, jak zmalować uśmiech na mojej twarzy :P
      Dzięęękujęęę :*!

      Usuń
    2. Megdil, cieszę się ale to lukier w szczerym wydaniu :) Wiele osób pokazuje lakiery, kolory JEDNAK trzeba mieć pewien zmysł i dobre oko, do uchwycenia pewnych detali. Tobie to udaje się w 100% i doceniam świetne zdjęcia, dobrze przygotowany post a przede wszystkim serce włożone w przekaz :)
      Co więcej, opowiadasz historię zdjęciami a to mało komu się udaje. Czarujesz Czytelnika! :))

      Usuń
    3. Dziękuję, Asiu, za niebywałą motywację :* Nawet nie wiesz, ile radości mi przysporzyłaś :))

      Usuń
    4. Cieszę się :))) Bo to jest szczera prawda :*
      A jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że trafiłam na Twojego bloga i dzielisz się częścią siebie. Już kończę ;))) ale nie mogę przejść obojętnie, kiedy trafiam w miejsce które ma TAKI potencjał.

      Usuń
    5. Biorąc pod uwagę moją przydługawą anonimowość i to, że szeroko pojęte upublicznianie się zawsze było mi obce, tym większą radość sprawiają mi Twoje słowa, Hexx :)))

      Usuń
  13. Uwielbiam go, ale mam wersje z cienkim pedzelkiem i smuzy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę szeroką wersję pędzelka, bo na pewno ułatwia sprawę...

      Usuń
  14. Też bardzo lubię ten lakier, idealny na lato, taki radosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go ukradkiem na kilku ujęciach w różnych postach u Ciebie :D
      Faktycznie jest radosny i taki... wakacyjny :))

      Usuń
    2. Haha, no rzeczywiście :) Jesteś bardzo spostrzegawcza :)

      Usuń
  15. jak kazdy lakier essie ma piekny kolor :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ogromną zwolenniczką Essie, ale nie wszystkie lakiery mi się podobają. Ze stałej kolekcji wiele bym usunęła, bo moim zdaniem, szpecą całą szafę :D

      Usuń
  16. Właśnie taki kolor mi chodzi ostatnio po głowie, ewentualnie jeszcze jaśniejszy. Cudeńkoooo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że gdy go kupiłam, to byłam odrobinę zawiedziona, bo lakier na paznokciach wysycha na ciemniejszy i nieco żywszy, niż w buteleczce - a liczyłam na nieco 'spokojniejszy' i umiarkowanie jasny odcień. Teraz natomiast jestem zadowolona z tego, jaki jest :)
      Ja niczego podobnego i jaśniejszego nie mam w swoich zbiorach, więc nie podsunę Ci pomysłu, ale tę sztukę za to polecam z czystym sumieniem :D

      Usuń
  17. Ładny kolorek, ale nigdy nie miałam lakieru od essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ostatnio tylko te kupuję :) Jak będziesz miała okazję, to koniecznie skuś się na któryś odcień :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. O tak :) Wydaje mi się, że ciężko byłoby nawet znaleźć jakiś odpowiednik :)

      Usuń
  19. ostatnio mam bzika na takie odcienie :) ale, że mam też bzika na piaski to wybrałam golden rose holiday.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba! Miałam na niego wielką ochotę! Chodziłam, wzdychałam i się zachwycałam. Kiedy w Hebe były dni manicure z Essie wybrałam własnie ten lakier na paznokcie i przyznam szczerze, że przestał mi się podobać. Dziwnie komponuje się z kolorem mojej skóry. Za to u kogoś- wygląda genialnie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, ja się jeszcze nigdy na takie akcje promocyjne nie załapałam, buuu :P
      U mnie też czasem bywa, że u kogoś podziwiam jakiś kolor tak, że wzroku oderwać nie mogę, a u siebie za nic w świecie go nie zdzierżę. Chociaż muszę przyznać, iż są to coraz bardziej sporadyczne przypadki, bo tak, jak kiedyś stawiałam na klasycznego frencza i mleczne lakiery solo, tak teraz non-top noszę jakieś żywe odcienie :D

      Usuń
    2. Sama nie wiem jak ja się na tą akcję załapałam, ale przetestowałam chyba wtedy z 5 kolorów, taki mix miałam na paznokciach :D i właśnie Tart Deco podobał mi się bardzo, do czasu kiedy nie zaczęłam go mieć na swoich paznokciach :)
      latem też noszę cały czas żywe odcienie, póki co męczę Ole Caliente :D

      Usuń
    3. Ja mam zwykle pecha do wszelkich promocji tudzież takich akcji promujących - albo sie spóźniam, albo w ogóle nie wiem o danej ofercie :P

      Ole Caliente chodzi za mną od czasu tego posta u Ciebie :D

      Usuń
    4. Kochana, ja wtedy na tą akcję wpadłam przypadkiem, bo też jestem w tej kwestii wiecznie nieogarnięta :D
      Właśnie od tamtej notki jestem w tym kolorze na tyle zauroczona, że baaardzo często do niego powracam! :))

      Usuń
    5. Szczęściara jesteś po prostu :D
      Im dłużej słyszę od Ciebie o Ole Caliente, tym bardziej przychylam się do zakupu :P

      Usuń
    6. To już siedzę cicho, chociaż myślę, że zakup jego w Twoim wypadku to kwestia czasu :D
      PS.Na ekobiecej są za 15zł ;))

      Usuń
    7. Haha, nie mów, że już się na mnie poznałaś ;D
      Wiem, widziałam :P Ale mam szlaban na lakierowe zakupy :D

      Usuń
    8. Tak mi tylko intuicja podpowiada :D
      Kochana, a kiedy notka z nowymi lakierami? :))) Czekam, czekam i już mnie skręca! :D

      Usuń
    9. Jutro albo pojutrze postaram się obfocić i wrzucić :) Ale dwie sztuki, na których najbardziej mi zależało nie dojechały i muszę je ponownie zamówić :(

      Usuń
    10. Ale mam nadzieję, że i tak jesteś zadowolona! :)) chociaż z tylu nowości chyba każdy by był :D

      Usuń
    11. Haha :D Zgrzeszyłabym chyba mówiąc, że nie jestem. Tym bardziej, że wszystkie kolory bardzo mi się podobają :)))

      Usuń
  21. Sliczny, na zdjeciach bardzo mi sie podoba ale jak podchodze do szafy essie w sklepie to wszystkie te lakiery wydaja mi sie takie plaskie. Ogolnie mi chyba bardziej pasuja zimne tonacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei w szafie Essie znajduję wiele kolorów, które czarują mnie już w buteleczkach :P
      A jakie odcienie najbardziej lubisz? :)

      Usuń
  22. Przy ostatnich zakupach wygrał Cute as a button, ale tyko dlatego że miał więcej różu. Tart Deco też jest prześliczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniemam, że to kwestia czasu i go przytulisz? :D

      Usuń
  23. Muszę powiedzieć, że to bardzo ładny kolor! Sam wosk przyciemna brwi, ma kolor ciemniejszy od cienia, czasem gdy nałoże go za dużo w połączeniu z cieniem wygląda to strasznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiałam się, jak to jest z tym woskiem. Dzięki za odpowiedź! :)

      Usuń
  24. Ładny kolor, a jeszcze bardziej podobają mi się zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna brzoskwinka, mam na nią ochotę już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem latem wygląda najładniej - więc nie ma co czekać :D

      Usuń
  26. woow...cudowny do opalonej skóry dłoni...naprawdę mnie urzekł ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On bardzo fajnie podbija opaleniznę, dlatego tak go lubię właśnie latem :)

      Usuń
  27. Cudowny kolor i piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor boski ;)
    ja jeszcze nie mam zadnego essie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wszystko, co najlepsze przed Tobą :D

      Usuń
  29. Jakoś nie mogłam się przekonać mimo, że bardzo lubię ten kolor. Chyba mam za jasną skórę dłoni i wyglądały niezbyt pięknie w połączeniu z tym Essie :/ Natomiast bardzo podobny odcień z Kiko wygląda już świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie sięgam po niego, gdy świecę bladością, bo ta kombinacja też nie do końca mi odpowiada :)
      Ja żadnego Kiko nie miałam jeszcze okazji próbować, ale są dwie takie piaskowe sztuki, które wybitnie mnie kuszą :)

      Usuń
  30. Kolor jest przecudowny <3 a lakier jest na mojej liście życzeń, więc mam nadzieję, że kiedyś zagości w mojej kolekcji :) Mam jednego essiaka i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turquoise & caicos :D

      Usuń
    2. Cóż, patrząc na mój poprzedni lakierowy post - zadowolenie z niego w ogóle mnie nie dziwi :D

      Usuń
  31. Śliczny jest! Zapisuję na wish listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Moja wish lista to niekończąca się opowieść :P

      Usuń
  32. kolorek idealny na lato, pięknie prezentuje się w słońcu!
    a pazurki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w słoneczne dni trudno nie zwrócić na niego uwagi :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  33. masz piękne zadbane dłonie i paznokcie, kolor mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam go. Uwielbiam za tę metamorfozę w różnych oświetleniu. Pięknie wygląda też na stópkach. Właśnie go noszę na nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie ma mnóstwo takich małych kameleonów w ofercie :) Ja też lubię go na stópkach :D

      Usuń
  35. Piękny kolor i równe piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne paznokcie!:)
    I kolorek lakieru jest czadowy!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Tart Deco latem baaardzo mi się podoba :)

      Usuń
  37. Kolor łady. Ale moją uwagę zwróciły Twoje paznokcie - są świetne, płytka jest długa mimo, że nie wystaje wiele poza opuszek. Zawsze o takich marzyłam! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ale myślę, że każdy kształt i długość są piękne - kiedy tylko są wypielęgnowane :))

      Usuń
  38. Uwielbiam essiaki a ten jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje uwielbienie do marki :D

      Usuń
  39. Piękny :) Tart Deco mam od roku i uwielbiam go na używać o tej orze roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też skusiłam się na niego w zeszłym roku i od tego czasu grzeje u mnie swoje stałe miejsce :)

      Usuń
  40. Kocham ten kolor, zawsze gości u mnie w okresie wiosna/lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej sięgam po niego latem, gdy moja skóra złapie trochę słońca :))

      Usuń
  41. Ten kolor jest nieziemskiiiiii :D Mega mi się podoba! :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń