piątek, 21 czerwca 2013

Essie, Turquoise&Caicos

Witajcie :)


     Dziś przygotowałam zdjęcia lakieru, który urzekł mnie w zeszłym roku i do tej pory w tym zauroczeniu mnie utrzymuje :)

     Muszę przyznać, że przed jego zakupem zastanawiałam się, czy to słuszny wybór, gdyż równolegle po głowie chodził mi również sławny Mint Candy Apple. Dziś mam obydwa i z pewnością nie żałuję ich posiadania :))

     Turquoise&Caicos pochodzi z letniej kolekcji 2010. Niektórzy twierdzą, że widzą w nim miętę - ja na temat mięty mam inne pojęcie, ten odcień zaś jest dla mnie przepięknym, idealnym turkusem. Niezastąpiony latem i często w tym okresie przeze mnie używany :)
     Dostępny jest w wersji z szerokim pędzelkiem, w stałej kolekcji Essie.





     Kolor jest dość intensywny i soczysty, jednak jego żelkowa formuła wymaga nałożenia trzech warstw, by w pełni pokryć płytkę.





     Ja nie noszę długich paznokci, więc nie doświadczam zjawiska prześwitujących końcówek ;) Ale nie wykluczam, że takowe może wystąpić.




     Lakier ma idealny połysk, nawet bez topu. Nie smuży, nie bąbluje - w obsłudze jest doskonały i polecam go każdej z Was, która w takich odcieniach się lubuje :)




Co o nim myślicie? Podoba się Wam tak samo, jak mnie? :)


Pozdrawiam Was,
Megdil

153 komentarze:

  1. Bardzo fajnie się prezentuje, swoją drogą masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiło mi się bardziej gorąco, czyli już się gotuję taki cudny ten kolor. U mnie on na miętę wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się w niego zaopatrzyć... :P
      Dla mnie to właśnie czysty turkus, chociaż wiem, że wiele osób umieszcza go w miętowej kategorii :)

      Usuń
  3. Miałam ten sam dylemat, ale do koszyka ostatecznie trafił MCA. Jednak nie jest powiedziane, że turkusika nie przygarnę - piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, odkąd mam obydwa, wiem, że dylemat był zupełnie nie na miejscu :P One są kompletnie inne, może zrobię jakieś porównanie :D

      Usuń
  4. cudowny kolor i połysk. piękny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połysk ma naprawdę szczególny - ale to zaleta żelków :)

      Usuń
  5. Przepiękny jest! Zastanawiam się czy mam większą ochotę na niego czy na Mint Candy Apple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed takim samym dylematem stałam dość długo. W pierwszym momencie jednak padło na T&C, ale MCA w tym roku też do mnie trafił :D

      Usuń
  6. Mint Candy Apple chodzi za mną od dawna, ale jakoś nigdy nie wrzuciłam go do koszyka. Nie byłam pewna do końca. Za to kilka razy Turquoise&Caicos przyciągał moje oczy i chyba wiem już co zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Mint Candy Apple miałam podobnie - przymierzałam się do niego od zeszłego roku - za każdym razem, gdy stałam przed szafą Essie zastanawiałam się nad obydwoma (MCA i T&C) i przez dość długi czas nie mogłam zdecydować się na żaden - w sklepowych światłach te dwa kolory są niesamowicie do siebie podobne... W końcu zdecydowałam się na T&C i nie pożałowałam, aczkolwiek MCA i tak ciągle siedział mi w głowie :P Teraz mam obydwa i wiem, że dylemat był nieuzasadniony, bo odcienie różnią się od siebie znacznie. Nie tylko zupełnie odmienna formuła i wykończenie je różni, ale również same kolory są dalekie od podobieństwa :) Ja polecam obydwa :D

      Usuń
    2. Niedobra :P Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że warto nabyć obie sztuki. Bo masz rację, w oświetleniu drogerii kolory są zwodnicze, wręczam miałam złudzenie, że one tak niewiele się różnią od siebie. Co prawda wolę kremową konsystencję, ale teraz przez długi czas jeszcze będę zmuszona do krótkich paznokci.

      U Ciebie całość prezentuje się bosko i na tak długiej płytce szalenie mi się podoba ♥

      Usuń
    3. Ja niedobra? :D Ja w dobrej intencji to mówię! By te piękne kolory Cię nie ominęły :D

      Usuń
  7. tez kiedy zdobęde któryś z essiaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, bo według mnie są warte posiadania :))

      Usuń
  8. Wow! Do opalonej skóry wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ale z bladą też się świetnie komponuje - wypróbowałam! :D

      Usuń
  9. Piękniak z niego wielki :)
    Ja mam Mint Candy Apple, więc na razie jestem zaspokojona w temacie mięt i turkusików. Planuję kilka zupełnie innych odcieni z Essie, ale jak je skompletuję, to kto wie? Może i T&C będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie odcienie są na Twojej liście? Podziel się, mnie to zawsze interesuje :D

      Usuń
    2. Już piszę :) Smokin Hot, Go Ginza, Bikini So Teeny, Lights :)
      choć generalnie wszystkie bym chciała ;)

      Usuń
    3. Smokin Hot nie mam, ale nie wykluczam zakupu na jesień :D Oj, prawda jest taka, że i ja chętnie przygarnęłabym niemal wszystkie Essiaki :)

      Usuń
    4. ja niezbyt lubię drobinkowe, wolę kremowe wykończenia, ale taką kolekcję, jak Urban pokazała, to wzięłabym bez wahania ;)

      Usuń
  10. Mam go. Jest boski. Nawet nie przeszkadza mi to, że wymaga 3 warstw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - ja też jestem w stanie te 3 warstwy przeboleć. Nawet nie wiem, kiedy się je maluje :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ale wcale mnie to nie dziwi, bo ja to uczucie względem niego również podzielam :D

      Usuń
  12. Szczerze mówiąc jakos nie był moim faworytem na początku i myślałam, ze w ogóle go nie polubię, ale kupiłam, bo jednak mnie ciągnęło. Ociągałam się strasznie z nałożeniem tego koloru na paznokcie,a le obecnie w ogóle nie żałuję! Jest śliczny i zupełnie inny niż MCA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obok MCA to on tylko z przymusu w stałej szafie stoi :P

      Usuń
  13. Piękny. no i dlaczego go jeszcze nie kupiłam a chciałam i chce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale zachęcam do zmiany tego stanu rzeczy :D

      Usuń
  14. Podoba mi się bardzo :) dobrze, że napisałaś o tej żelowej konsystencji, mi zawsze prześwitują końcówki i mnie to drażni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię tego efektu, dlatego zwracam na to uwagę. Na szczęście przy mojej długości paznokci niczemu to nie przeszkadza :D

      Usuń
    2. no i bardzo dobrze, że jesteś zadowolona :) ja te żelki właśnie lubię dawać na stopy, bo tam nie zapuszczam paznokci, co za tym idzie nie mam prześwitów :D

      Usuń
    3. Haha :D
      Mnie się po postach u Ciebie zachciało Lights z Essie (skojarzył mi się teraz z żelkami, prześwitującymi końcówkami i stopami, bo wspominałaś, że lubisz go na stopy właśnie nakładać :D)

      Usuń
  15. Śliczny kolor...
    Ale konieczność nałożenia 3 warstw skutecznie mnie zniechęca :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej unikam lakierów, które wymagają więcej, niż dwóch warstw. Są jednak wyjątki takie, jak ten :))

      Usuń
  16. Piękny jest ten Essiak. A i pazurki masz śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lakier polecam z całego serca :D

      Usuń
  17. piekny jest! ja mam Jabłuszko, ale dawno coś nim nie malowałam.. muszę nadrobić zaległości :D
    jestem fanka Twoich paznokci! *.* pisałam już to? tak pisałam! i będę pisać przy każdym pazurowym poście, aż mnie wyprosisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mint Candy Apple uwielbiam tak samo, jak ten :D
      Dziękuję, Marti :*! Tobie podobają się moje paznokcie, ja jestem zakochana w Twoich rzęsach - rachunek uważam za wyrównany :D

      Usuń
  18. Mam zarówno T&C jak i MCA :) Oba kolory bardzo lubię, choć u mnie T&C wygląda bardziej jak przykurzona, nieco bardziej zielona mięta, a nie tak błękitno jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że to jeden z tych kolorów, który u każdego wygląda inaczej :D

      Usuń
  19. jest prześliczny! jakos omijałam takiego kolory, ale popędzę go nabyć , piękne mani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinnaś być zadowolona :) Kolor na żywo wygląda świetnie :)

      Usuń
  20. Bo teraz wszystko stało się miętą, a beż nie jest beżem tylko nude. (: Tak czy owak - lakier wpada w moje gusta, ale to trochę niefajne, ile wymaga warstw do krycia.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym nazewnictwie jest :P
      Co do ilości warstw, to może i dałoby radę skończyć na dwóch (pamietam, że kiedy nakładałam go po raz pierwszy właśnie na tylu zaprzestałam i źle wcale nie było), ale trzy dają zdecydowanie lepszy, pełniejszy efekt :)

      Usuń
  21. Jestem zakochana w takich kolorach, więc strsznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie każdy turkus porywa, ale temu udało się to skutecznie :)

      Usuń
  22. Kolor śliczny, a do tego z mojej ulubionej firmy :). Hmm nie wiem jak to mozliwe ze jeszcze go nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie to i moja ulubiona marka :) Pędź do sklepu i uzupełnij braki ;D

      Usuń
  23. Kojarzy mi się z wodą oceanu na jakiejś rajskiej plaży :) Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bodaj przy jego tworzeniu się inspirowano :))

      Usuń
  24. zgadzam sie w 100% to co napisalas. Kupilam lakier pare dni temu jest piekny szkoda tylko ze 3 wrstwy potrzeba by ladnie sie prezentowal;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, bo lubię poprzestawać na dwóch. Ale temu lakierowi wybaczam :P

      Usuń
  25. Ładne masz paznokcie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor jest cudny, a do tego masz piękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) W kolorze jestem zakochana :D

      Usuń
  27. O mato! Jaki cudowny kolor :) Dla takiego koloru nawet trzy warstwy mi nie straszne :D

    OdpowiedzUsuń
  28. masz piękną płytkę :) śliczne, zadbane pazurki :) co do lakieru - bardzo fajny letni kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) W ciepłe dni ten lakier naprawdę świetnie się prezentuje :)

      Usuń
  29. Zakochałam się w tym odcieniu błękitu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej odcień zieleni ;) Ale kapkę niebieskości w sobie, oczywiście, ma :)

      Usuń
  30. Kochana wpisując kod SYLLUNIA podczas składania zamówienia w sklepie http://www.goldenrose-styl.pl/ każdy klient otrzyma rabat na zakupy 10% Ilość kodów jest ograniczona, ważność kodu do 31.08.2013 tam na pewno dostaniesz wszystkie kolory:)

    Jeszcze nigdy nie miałam lakiery ESSI, kuszą mnie strasznie. Są malutkie, a tak drogie, więc jakościową muszą być dobre i to mnie kusi najbardziej:) Mietowe kolory uwielbiam, więc Twój również bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję za info, zaraz zerknę! :D

      Eee, czy ja wiem, czy one takie malutkie? :P Ja ze wszystkich moich Essie jestem bardzo zadowolona - długo się utrzymują, świetnie kryją (odstępstw od tej reguły jest naprawdę niewiele), mają piękne kolory, no i lubię ich nazwy, bo to zdecydowania ułatwia szybkie i bezproblemowe skojarzenie koloru :)
      Jak będziesz miała okazję, to skuś się chociaż na jeden. Myślę, że nie pożałujesz :)

      Usuń
  31. ładny pastelowy odcień, podtrzymuje że paznokcie śliczne :)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On akurat nie jest pastelowy, jest bardziej żywy, o żelkowym wykończeniu :)

      Dziękuję i również ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  32. swietny jest, podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Poruszyłaś moje niewrażliwe serce na wszystko co związane z lakierami do paznokci a to za sprawą ich wyglądu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem nieobliczalną lakieromaniaczką (choć blisko mi do tego), ale takie słowa, to miód na moje wrażliwe lakierowo serce :D

      Usuń
  34. śliczny kolor, faktycznie może być mylony z miętą, bo jest mu troszkę bliski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jednak zależy od kolorystycznego odbioru, ale nie wykluczam, że tak może być - dla wielu osób to właśnie kolejna odmiana mięty :)

      Usuń
  35. Hmm wydaje mi się bardzo podobny do Wibo Gel Like 7 blue lake http://mallene.blogspot.com/2013/02/wibo-gel-like-lakier-do-paznokci-z.html
    Chociaż Wibo jest bardziej intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten, który pokazałaś jest wyraźnie bardziej niebieski. T&C idzie w rodzinę zielonych :)

      Usuń
  36. Przepiękny kolorek i super zgrabne dłonie i sama płytka paznokci;)

    Aaaa i zostałam 100 obserwatorką, rozpiera mnie duma. Wygrałam coś?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ogrom komplementów :)

      Wprawdzie nie przewidziałam żadnej nagrody na tę okoliczność, ale może uda mi się w niedalekiej przyszłości wymyślić jakąś przyjemność :D

      Usuń
  37. A ja tam miete widze, za to turkusa wcale :D sliczny kolorek i masz bardzo zadbane dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne już jaki to kolor, ważne, że piękny ;D
      Dziękuję Ci bardzo :))

      Usuń
  38. Już nie piszę jaki kolorek widzę, ważne że odcień jest obłedny;) Kilka postów wcześniej miałaś Essie w takim fiołkowym odcieniu. Też cudo. Muszę się przyjrzeć tej marce:) A rączki faktycznie masz przepiękne i bardzo zadbane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wychodzę już z tego samego założenia :P
      Lakiery Essie polecam każdemu, więc i Ty nie będziesz wyjątkiem ;D Mają świetne kolory i bardzo bogatą ofertę, więc każdy, z całą pewnością, coś dla siebie znajdzie :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  39. Cudowny odcień. Najbardziej lubię go na paznokciach latem, do opalonego ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to kolor, który rzeczywiście pięknie komplementuje opaloną skórę. Ale w duecie z jaśniejszą też bardzo dobrze wygląda :)

      Usuń
  40. Idealny na lato :). Masz piękne paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zeszłego roku zasila grono moich letnich niezbędników :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  41. Jest przepiękny- mam bardzo podobny odcień turkusu z WIBO - Blue Lake. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo, dla mnie, jawi się jako niebieski :P

      Usuń
  42. gdzie można zdobyć lakiery Essie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafy z pełną, stałą kolekcją znajdziesz w Superpharm i Hebe (tu są najtańsze, kosztują chyba ok. 32 zł), jeśli masz dostęp. Pojedyncze sztuki można też uświadczyć w Douglasie :)
      Spora oferta, wraz z edycjami limitowanymi jest dostępna na stronie victoriasbeauty.com, ale polecam też polować na nie na allegro :)

      Usuń
  43. Mam 3 mięty w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, taką prawdziwą, tylko jedną :P

      Usuń
  44. love your nails! And this polish is soo, soo pretty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I`m glad to hear it from you, thank you! :) I adore almost all Essie polishes :D

      Usuń
  45. Bardzo fajny, taki letni kolor:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym ciepłym okresie odnajduje się doskonale :)

      Usuń
  46. Bardzo podoba mi się ten kolor. Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteśmy jednomyślne w jego sprawie :P

      Usuń
  47. Bardzo ładny kolor, taki niejednoznaczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak większość lakierów Essie, według mnie :D

      Usuń
  48. nie dość że cudowny kolorek to i bardzo ładne paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale śliczny ;)
    Masz bardzo ładne paznokcie!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Odpowiedzi
    1. Lakier dodaje im urody ;p Dziękuję :)

      Usuń
  51. Rzeczywiście ładny kolorek ale kształt pazurków to na pewno nie jego robota :) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już zasługa pilniczka :D
      Dziękuję ;)

      Usuń
  52. na ladnych i zadbanych paznokciach WSZYSTKIE kolorki wyglądają ładnie ;D w sam raz na lato ;) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ; loveandvanillascent.blogspot.com ♥ dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. jest przepiękny, ale jakoś słabo się czuję z miętą na paznokciach. Mięta występująca w dodatklach czy ubiorze jest jak najmilej widziana, ale na paznokciach jakoś mi nie pasuje...u mnie oczywiiście, u innych podziwiam non stop i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. piękny odcień, u mnie z turkusów rządzą Rimmel: 60 seconds 825 sky high i salon pro 713 britpop oraz donegal 7123
    a mint candy apple kocham i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwa odcienie z Rimmela odpowiadają mi kolorystycznie :) Donegala zupełnie nie znam. Widziałam ich lakiery kilka razy na blogach, ale to wszystko.
      W MCA trudno się nie zakochać :D

      Usuń
  55. o kurcze, marzy mi sie taki odcien!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ten konkretny dostępny jest w stałej kolekcji Essie :D

      Usuń
  56. śliczności! och jak ja chcę mieć taki zadbane paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila cierpliwości i dobry pilniczek, to recepta :D

      Usuń
  57. cudowny, w ogóle bez dwóch zdań, jeden z piękniejszych kolorów jakie ostatnio widziałam :) będzie mi bardzo miło jeśli byś chciała wziąć udział w moim pierwszym konkursie, w którym można wygrać ciuszki :) byłoby mi szalenie miło! :) szczegóły u mnie: www.dreams-amaze-me.blogspot.com pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. heh nie ma to jak lakier z essie ;) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, po długim czasie kupowania lakierów wyłącznie tej marki, trudno spojrzeć w ogóle na coś innego :P

      Usuń
  59. Jak ja lubię takie kolorki! :) Mam podobny z wibo, lakierów z essie jeszcze nie miałam przyjemności testować :( Dziękuje za odwiedziny, również dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no to miej się na baczności, bo z Essie jest tak, że jak już zaczniesz przygodę z nimi, to trudno się z niej wyplątać :P

      Usuń
  60. Odpowiedzi
    1. Prawda, wiele osób zwraca na niego uwagę :)

      Usuń
  61. po prostu cudo :) i w dodatku masz piękną płytkę paznokcia :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz racje - jest piękny! : )

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo ładny kolor i świetny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgadza się, w niektórych kosmetykach znajdziemy składniki, które niektórym mogą się nie spodobać, ale w większości są one naturalne i np. mi jeszcze nigdy nie zaszkodziły :)

    Bardzo ładny kolor:) uwielbiam miętowe lakiery, pastelowe, zabielane, sama mam miętowych odcieni w swojej kolekcji kilka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero w tym roku przekonałam się do typowego miętowego koloru, więc w zasobach miętkę mam tylko jedną :)

      Usuń
  65. Really nice colour I have also one, it is great for summer!! :)
    Do you want to follow each other on bloglovin, let me know?!


    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękny kolor, jednak ja jestem wierna mojemu ulubieńcowi wśród Essiaków, czyli Mint Candy Aplle, piękny kolor ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mint Candy Apple też uwielbiam, dla mnie jest idealną miętą - innej już nie szukam :)

      Usuń
  67. Pięknie wygląda na opalonych dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Ale zapewniam, że blade zdobi równie pięknie :D

      Usuń
  68. Bardzo ciekawy turkus, chętnie bym po niego sięgnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że piękny? :) Bardzo lubię go zarówno na dłoniach, jak i na stópkach - pięknie wygląda przy opalonej i bladej skórze - czego chcieć więcej :P

      Usuń
  69. bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń