poniedziałek, 10 czerwca 2013

Essie, Go Ginza

Witajcie!

Nie wiem, jak jest z Wami, ale u mnie lato bez pasteli w lakierowym koszyku nie wygląda tak, jak powinno :) W tym roku zaopatrzyłam się w kilka nowych sztuk i zamierzam sumiennie ich używać - co przy tak wyjątkowo urodziwym wyglądzie z pewnością nie będzie trudne :)
Na pierwszy rzut idzie kolor, który z jednej strony wydawać się może dość powtarzalnym, ja jednak takiego jeszcze nie miałam, a i nie zdarzyło mi się na podobny odcień wcześniej trafić.





Go Ginza inspirowany jest jedną z luksusowych dzielnic Tokio. Opisywany jako kolor kwiatu kwitnącej wiśni - i ja się pod tym podpisuję :)





Bardzo delikatny, mocno rozbielony róż, który czasami uwydatnia równie delikatne fioletowe tony. Pięknie błyszczy, dając efekt zadbanych dłoni - przyciąga wzrok :) Myślę, że jest to kolor, który dobrze skomponuje się z karnacją od jasnej do ciemnej.




Aplikacja nie jest idealna - wszak to odcień pastelowy - jednak nie przyprawia ona o choleryczne spazmy. Dwie warstwy to wszystko, czego potrzeba, by dokładnie pokryć płytkę.




Go Ginza to jeden z moich wyborów na lato. Co o nim sądzicie? :))


Pozdrawiam Was,
Megdil

77 komentarzy:

  1. Przepiękny jest, już o nim marzę !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegnij do sklepu, bo na żywo wygląda jeszcze lepiej :D

      Usuń
  2. on jak dla mnie mółby być na każdą porę roku:) piękny jest i z tego powodu też jestem jego włascicielką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję słusznego wyboru :D
      Mnie zauroczył od swojej pierwszej gościny na moich paznokciach :)

      Usuń
  3. Piękny! Uwielbiam odcienie pastelowe, ale problemy z aplikacją tych lakierów mnie do nich zniechęcają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie jest taki straszny pod względem aplikacji, więc myślę, że często byś po niego sięgała :))

      Usuń
  4. Ale Ty masz piękne paznokcie! Na szczęście mam już ten lakier i nie muszę lecieć w popłochu do najbliższej drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja, gdy tylko zobaczyłam tę kolekcję w sklepie, w pierwszej kolejności sięgnęłam właśnie po ten odcień :)

      Usuń
  5. Ja sie nad nim ciagle zastanawiam, ale chyba Twoj post ostatecznie przekonal mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknościowy ;) podobnie jak Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bez tego lakieru nie wyobrażam sobie już mojej małej kolekcji ;)

      Usuń
  7. Jest przepiękny, ja mam podobny bardzo odcień lakieru z MUA. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żadnego lakieru z MUA nigdy nie miałam, ale widziałam, że ich buteleczki nawet Essie przypominają :D
      A pokazywałaś ten podobny odcień u siebie? :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Prawda :) Często jestem o niego pytana, gdy akurat mam go na paznokciach :)

      Usuń
  9. Nigdy nie widziałam tak pięknego różo/fioletu! Chyba musi się znaleźć na mojej wishliście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, fajny ten Essiak, ale poszukałabym jakiegos tanszego odpowiednika moze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko znaleźć godne odpowiedniki większości Essiaków - ale życzę powodzenia :)

      Usuń
  11. ładny kolor, i jakie ładne paznokcie (zawsze chciałam żeby moje choć troszkę kształtem wyglądały tak jak te Twoje;) )

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje paznokcie wyglądają na bardzo podobne :) Kwestia opiłowania i nadania pożądanego kształtu :))

      Usuń
  12. Kolor jest letni faktycznie :) Jeszcze nie miałam nic Essie. Masz super długą płytkę paznokcia, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie ma wiele zwolenniczek, choć sceptycznie nastawieni do marki też się znajdą. Ja te lakiery uwielbiam i zdecydowanie, to właśnie one wiodą prym w moim lakierowym koszyku :)
      E tam, nie ma czego zazdrościć :)

      Usuń
  13. taki kolor i takie krycie- lakier wart grzechu (zakupu :) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku, to żaden grzech :P

      Usuń
  14. Świetny kolor! Lubię pastele i od jakiegoś czasu używam ich praktycznie bez przerwy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ich wielką zwolenniczką :D

      Usuń
  15. Kolejny cudowny kolor!
    Super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadł Ci w oko :D
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. On w ogóle może się nie podobać? ;))

      Usuń
  17. Ślicznie wygląda na Twoich paznokciach :)
    U mnie również jest dużo pasteli ostatnimi czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że on sam w sobie jest na tyle uroczy, że dobrze wygląda na każdej długości i kształcie paznokci :)
      Pastele w ciepłe dni to coś, co zdecydowanie lubię!

      Usuń
  18. Super :) Podoba nam się ;d

    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że przypadł Wam do gustu :)

      Jeśli macie ochotę obserwować mojego bloga - zapraszam.

      Usuń
  19. cudowne paznokcie i piekny kolor! bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolor warty posiadania :)

      Usuń
  20. Piękny kolor! :D

    Przy okazji zapraszam do mnie na notkę, w której znajdują się informacje o konkursie Bourjois!

    OdpowiedzUsuń
  21. masz przepiękne paznokcie, lakier również powala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie pastele zawsze powalają :P

      Usuń
  22. nie wiem co bardziej wzrok przyciaga.. kolor czy te Twoje cudniaste pazury *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz - ja mam tak z Twoimi rzęsami :D

      Usuń
  23. widziałam go ostatnio u kogoś. Skojarzył mi się z kolorem bzu - tego jaśniejszego. Fajny. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, można zobaczyć podobieństwo :) Chociaż kolor tego lakieru jest jednak delikatniejszy :)

      Usuń
  24. Przepiękny kolorek :) Na prawdę jest idealny na lato <3



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę i jesień w zasadzie też się nada :P

      Usuń
  25. Cudowny, delikatny odcień :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny kolor i pieknie pomalowane paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. jest przepiękny!!! sama chętnie bym wypróbowała go na swoich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zatem stoi na przeszkodzie? Łap go, póki jeszcze jest dostępny ;P

      Usuń
  28. Jaki piękny kolor lakieru! Muszę mieć tego Essiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę przepięknej płytki paznokciowej ;)
    A kolorek cudny :)

    Pozdrawiam
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam go i ja i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On chyba dla zachwytów został stworzony ;D

      Usuń
  31. Przepiękne i zadbanie dłonie/paznokcie.... mani także świetny....
    Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz, dziękuję :)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Bez dwóch zdań, ma swój niezaprzeczalny urok :)

      Usuń
  33. Jaki piękny! Dawno nie spotkałam się z takim pięknym odcieniem fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest bardzo trudny do określenia - niby delikatny fiolet, niby róż. Wszystko zależy od światła. Ale prawda jest taka, że wyjątkowej urody odmówić mu nie można :))

      Usuń