sobota, 1 czerwca 2013

Catrice, Walk On Air

Witajcie :)

     Korzystając z okazji, iż na paznokciach wylądował jeden z moich ulubionych lakierów, przybywam do Was z interesem.

     Zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że cokolwiek denerwującym może być przedstawianie w takim miejscu czegoś, co nie jest dostępne w regularnej sprzedaży (jeśli jeszcze w ogóle jest), ale! … Jam typem chwalipięty nie jest, a i do kuglarskiej kusicielki mi daleko. W związku z czym, przychodzę jedynie z pytaniem – czy możecie polecić mi jakiś lakier kolorystycznie jak najbardziej zbliżony do tego?




     Catrice, Walk on air, to lakier z limitowanej kolekcji z lata 2011 r., jak mniemam. Piękne połączenie różu i brzoskwini z domieszką delikatnego, różowo-fioletowego shimmeru (mało widocznego na paznokciach).




     W świetle naturalnym, słonecznym, ujawnia więcej tonów różowych, w cieniu zaś jest mocną brzoskwinią. Ale to nie koniec atrakcji, gdyż sztuczne światło uwalnia z tego koloru coś na znak brzoskwiniowo-różowego neonu.




     Przyznam, że nie jestem fanką lakierów Catrice – nie odpowiada mi formuła, długie schnięcie i niezwykle osobliwe trudności w nakładaniu ich na paznokcie.
     Tutaj potrzebowałam trzech warstw i gdyby nie pomagający w wysychaniu i utwardzaniu top, nie odważyłabym się na korzystanie z możliwości noszenia tego lakieru ;)



     O kwestie ‘poboczne’ jednak mniejsza – czekam na Wasze propozycje godnego zastępcy tej sztuki, gdyż ta wydajnością nie grzeszy, a sam kolor jest trudny do zdobycia, więc i wiele jestem mu w stanie wybaczyć.

Jeśli macie coś do zaproponowania, to z niecierpliwością czekam na Wasze propozycje! :)

Pozdrawiam Was,
Megdil 

115 komentarzy:

  1. na początku pomyślałam o Essie/ Virgin Orchid ale jednak nie bo koralu brak
    hmmm trudna sprawa
    szukałabym pośród essie lub Wibo :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Virgin Orchid to zupełnie inna bajka, spośród Essie najbardziej zbliżony wydaje mi się Haute as Hello, chociaż i tak mu do tego daleko :P
      A z asortymentem Wibo jestem na bakier :( Kto by pomyślał, że Catrice wystrzeli z takim oryginałem :D

      Usuń
  2. Ale cudowny kolor!! Czegoś takiego szukam na lato!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też jeden ze wspanialszych letnich kolorów, jakie moje oczy ujrzały :P Dlatego szukam zamiennika :)
      Poza tym, pomyślałam, że nie tylko mnie taki 'kolorystyczny bliźniak' się przyda ;)

      Usuń
  3. matko i córko, jaki on piękny *.* nie kojarzę nic podobnego, ale pewnie gdzieś jest :) jak znajdziesz, daj znać koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam, dam :) Acz podejrzewam, że poszukiwania będą żmudne :P

      Usuń
    2. trzymam więc kciuki :)

      Usuń
  4. kolor jest naprawdę cudowny, nie dziwię się, że Ci się tak spodobał. Niestety nie znam nic podobnego :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo część moich nadziei pokładałam również w Tobie ;(

      Usuń
  5. łał piękny kolor.Chyba nie spotkałam nic podobnego, więc jestem ciekawa twych poszukiwań,bo na pewno sobie taki kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na oku jeden z Manhattanu, wczoraj go skojarzyłam. Nie pamiętam niestety nr, ale jak uda mi się obadać go na żywo, to dam znać :)

      Usuń
  6. PIĘKNY KOLOR!!!
    TEŻ TAKI CHCĘ!!!
    ŚLICZNe PAZURKI :))
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężki Ci on do zdobycia, niestety :(
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Dziękujemy za odwiedziny

      Pozdrawiamy z Barcelony buziaki

      XO XO XO XO XO XO XO

      Usuń
  7. Faktycznie piękny. Podobny byłby oleskowy Wibo, ale ten, o którym mówię, nie jest tak wielowymiarowy, tylko płaski... :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten oleskowy lakier, ale dla mnie to bardziej truskawka, niż brzoskwinia :) Ten z Catrice jest rzeczywiście wielowymiarowy, ale w tych poszukiwaniach już nie chodzi mi o to, by znaleźć identyczny kolor, a jak najbardziej zbliżony. Bo trzeba oddać Catrice, że postarali się o unikatowość tego lakieru :)

      Usuń
  8. Uuuu będzie ciężko znaleźć coś podobnego... mi nic nie przychodzi do głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo każdy pomysł jest na wagę złota w tej sytuacji :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jeden z piękniejszych w mojej skromnej kolekcji (jeśli nie naj) :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. This is the most beautiful combination of pink and peach I have ever seen :) That`s why I am looking for a good dupe - if you can suggest something, let us know, please! :)

      Usuń
  11. Na myśl przyszedł mi lakier z kolekcji blogerskiej Wibo o numerze 9 peaches and cream ale chyba jest to bardziej połączenie pudrowego różu z brzoskwinią. Zerknij na blogi innych dziewczyn, kolor chyba nie ten sam ale może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, według mnie jest w nim znacznie więcej różu, niż brzoskwini. Mam i podoba mi się, ale to nie to :P

      Usuń
    2. Faktycznie ten z WIBO zdecydowanie bardziej wpada w róż.
      Rozumiem, że poszukiwania trwają dalej! :D

      Usuń
    3. Niestety tak, aczkolwiek pewne typy się już pojawiły i mam zamiar je sprawdzić :D

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolor.Widziałam te lakiery w Naturze ale jakoś nie jestem, do nich przekonana...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery Catrice same w sobie mnie też nie przekonują - denerwuje mnie ich aplikacja ;) Ale może znasz jakiś podobny do tego kolor? :)

      Usuń
  13. ahh... zakochałam się w tym kolorze i w Twoich paznokciach :) idealny kształt :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A miłość do tego koloru absolutnie podzielam :)

      Usuń
  14. śliczniak :) myślę i myślę, jednak nic mi nie przychodzi do głowy... Przeglądnęłam swoje pudełka lakierowe, ale tam pomysłu tez brak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zechciałaś zrobić taki szybki przegląd swojego zasobu!

      Usuń
  15. jaki słodki róż :) niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On, mimo wszystko, idzie bardziej w kierunku brzoskwini :) Ja jestem w nim zakochana ;p

      Usuń
    2. fakt :) w każdym razie 100% mój kolor :)

      Usuń
    3. róż ..... chyba faktycznie róż;p a ja widziałam początkowo kolor brzoskwiniowy w nim :D

      Usuń
    4. A to zależy od światła, czy ustawień monitora chociażby :P
      Ale ja widzę w nim o kapkę brzoskwini więcej, aniżeli różu :P

      Usuń
  16. piękny jest! ostatnio Wibo wypuściło nowy lakier i wydaje mi się, ze trochę zbliżony do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! A który to? Jakaś konkretna seria?

      Usuń
  17. Piękny jest! :)) Nic mi podobnego do głowy nie przychodzi, ale da znać, czy coś znalazłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli cokolwiek znajdę, podzielę się dobrą nowiną od razu! :D

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. W letni okres wpisuje się idealnie :) Chociaż nawet teraz zauważalnie umila mi tę paskudną pogodę :P

      Usuń
  19. miałam kilka lakierów Catrice i też nie byłam zadowolona, długo schły, robiły mi smugi i szybko odpryskiwały. Ale podobnie jak w Twoim przypadku, kolory obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kilka sztuk i większość powędrowała w świat, albo grzeje miejsce w ciemnym kartonie. Zostawiłam sobie tylko dwa, których kolory rekompensują mi stracone przy malowaniu nerwy :P

      Usuń
  20. Przed przeczytaniem tekstu pomyślałam, że muszę go mieć. Niestety nie znam jego odpowiednika :( mam nadzieję, że uda Ci się go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wątpliwej jakości lakierów Catrice na moich paznokciach, sama chętnie zaopatrzyłabym się w drugą buteleczkę :)
      Będę szukać ;)

      Usuń
    2. Kochana, ja mam tak z żółtym lakierem z Miss Sporty- aplikacja koszmar, ale to TEN kolor i używam go i koniec! :)
      Znalazłaś już jakiś odpowiednik? :))

      Usuń
    3. Do jakich jeszcze wyrzeczeń może doprowadzić wymarzony kolor lakieru... ;D
      Namacalnie jeszcze żadnego podobieństwa nie potwierdziłam, ale moim głównym typem jest Manhattan 25G :)

      Usuń
    4. Oj tak, święta prawda! :) i jak? sprawdzałaś ten Manhattan? :))

      Usuń
    5. Nie miałam jeszcze okazji być w Rossmannie, ale w tym tygodniu mam nadzieję obadać sprawę :D Obym go tylko zastała na półce :)

      Usuń
    6. Kochana, ja sama czekam na ten Twój odpowiednik, tak mi się ten kolor spodobał :D

      Usuń
  21. Dobrze, że są takie posty, przynajmniej wiadomo co omijać z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakierów tej firmy rzeczywiście nie mogę od siebie polecić, ale temu akurat wybaczam wszelkie przewinienia :)

      Usuń
  22. Jest wspaniałyyyy! Cute as a button? Chyba nie... Nie wiem jaki może być odpowiednik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej jak pomieszanie Tart Deco z odrobiną Van d'go i kroplą Cute as a button, a do tego przychodzi jeszcze shimmer podobny do tego z Brazziliant :D Chociaż i tego nie jestem pewna :P Ciężko go sprecyzować.

      Usuń
  23. Liczę, że dziewczyny coś Ci podpowiedzą, bo kolor jest cudny i szukam podobnego od dłuższego czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam się obawiać, że jest na tyle wyjątkowy, iż trudno będzie znaleźć zamiennik cokolwiek satysfakcjonujący ;(

      Usuń
  24. Cudny kolorek, ja niestety nic nie podpowiem. Nooo, zupełnie nic do głowy mi nie przychodzi :( Ale życzę powodzenia w poszukiwaniu godnego następcy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mam nadzieję, że misję zamknę choć ze szczątkowym sukcesem :P

      Usuń
  25. Nie wiem co może być podobne, ale chcę to kupić :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę mi się z Manhattanem 25G kojarzy, ale nie ma takich drobinek;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wskazuje na to, że o drobinkach mogę zapomnieć. Ale na ten lakier z Manhattanu ja też zwróciłam uwagę i jak tylko będę miała okazję, to obadam go na żywo :)

      Usuń
  27. Jezu jaki on piękny :O no cudny :) gdybym go dorwala w moje lapki to już bym nie wypuscila :D
    A co myślisz o essie Van D'Go? co prawda nie ma zadnych drobinek wykończenie jest kremowe ale kolorek troszkę podobny... albo peach melba Barry m ale on z kolei jest jaśniejszy i bardziej nudziakowy... hmmm... ciezki orzech do zgryzienia bo faktycznie catrice wypuscilo bardzo niepowtarzalny kolorek... az sama go zapragnelam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Van d`go jest innym cudownym wytworem, niestety jeszcze do mnie nie trafił, ale jest nazbyt różowy w stosunku do tego - co nie zmienia faktu, że i tak jest piękny :))
      Jeśli chodzi o Peach Melba, to tego lakieru jeszcze na żywo nie widziałam, ale dobrze, że mi o nim przypomniałaś :P Choć wydaje mi się, iż ten z kolei ma mniej różowych tonów i jest jednak mniej wyraźny, niźli ten z Catrice.
      Niemniej - dziękuję za typy! :))

      Usuń
  28. ten kolor jest boski, szkoda, że go nie mam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda nam się jednak znaleźć coś podobnego :)

      Usuń
  29. śliczny kolorek!:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny, cudowny i wspaniały kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładny kolorek :)))


    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny kolor. Uwielbiam takie barwy na pazurkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególnie latem sięgam po takie :)

      Usuń
  33. jaki swietny ten kolorek , myslisz ze w rossmanie dostane ten lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tego konkretnego już nie :P Ale możesz mi pomóc znaleźć podobny do niego :D

      Usuń
  34. ależ piękny kolor!!!! Chętnie bym pomogła znależć odpowiednik, bo sama szukam czegoś w tym kolorze i niestety jeszcze nie znalazłam, ale jeśli Tobie się to uda, to koniecznie daj znać na blogu :)

    co do Twojego pytania o kopertówkę z H&M, to odpisałam Ci pod pytaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję dać znać, jeśli jakiś odpowiednik wpadnie mi w łapki :))

      Dziękuję, już zerkam :)

      Usuń
  35. Przepiękny kolor - szkoda, że lakier taki problematyczny w używaniu - 3 warstwy to u mnie zdecydowanie za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie normalnie też. Ale są takie lakiery, u których jestem w stanie to przeboleć ;)

      Usuń
  36. Jejjjj...
    Jaki piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję tylko, że jest taki unikatowy :)

      Usuń
  37. świetny kolor, taki dziewczęcy i subtelny (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. No genialny kolor , mam pewnie jakiegoś pecha ale jeszcze takiego nie spotkałam ; /
    zapraszam . ; )
    http://majjlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, a znajdziesz - ja się tego trzymam :P

      Usuń
  39. Kurde, jest piękny! Ja też nie jestem fanką lakierów Catrice, więc raczej omijam je szerokim łukiem i chyba już 2 lata ich nie kupowałam. A jeśli chodzi o podobny kolor, co powiesz na Rimmel In style coral? Co prawda nie ma on drobinek, ale kolorystycznie według mnie jest bardzo zbliżony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam swatche w sieci i wydaje mi się za mało brzoskwiniowy, ale ostatecznie ocenię go na żywo :) Dzięki za typ!

      Czy u Ciebie czasami nie mignął mi gdzieś przed oczami Essie, Haute as Hello? :P

      Usuń
    2. Owszem, mignął :D Chcesz swatche?:P

      Usuń
    3. Wspaniale odczytałaś moje międzywierszowe intencje :D
      Jeśli chciałoby Ci się je przygotować, to poproszę najmocniej! :D

      Usuń
    4. Będę wyczekiwać :D Dzięki!

      Usuń
  40. To taki kameleonik z niego ;) No świetny kolor, świetny, rzadko spotykany, jak gdzieś zobaczę to puszcze cynka ;) Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie znam lekierow Catrice :( kolor fajny , ale nie kojarze podobnego z innej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem lakiery Catrice jakością nie grzeszą, więc nie masz czego żałować ;)

      Usuń
  42. Piękny kolor, nie znamnic zbliżonego do tego niestety. Masz cudowny kształt paznokci, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja nadal szukam odpowiednika ;)

      Usuń
  43. Śliczny ten kolor. Kilka dni temu kupiłam podobny, ale z serii piaskowej - Golden Rose nr 66 - gdyby nie ta okropna faktura/wykończenie, to kolor byłby idealny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR 66 ma śliczny kolor, dość oryginalny i pilnie się na niego czaję :D

      Usuń
  44. Sprawdź Golden Rose 242 - co prawda bez drobinek,ale kolor wydaje mi się zbliżony.

    OdpowiedzUsuń