sobota, 6 kwietnia 2013

Essie, Sand Tropez

Cześć Wam!


Jak się macie? :)

     Przychodzę dziś do Was z 'nudnym' postem lakierowym :) Mimo iż przepadam za intensywnymi kolorami na paznokciach, to z tak samo dużym entuzjazmem kieruję się w stronę kolorów bardzo stonowanych, spokojnych i delikatnych. 

     Sand Tropez jest dość popularnym nudziakiem, dostępny w stałej ofercie Essie, u nas w wersji z wygodnym, szerokim pędzlem.




     Kolor wcale nie jest prosty do sprecyzowania. Podobno to piaskowy beż. I w sumie się z tym zgadzam. Pomieszanie beżu, szarości i odrobiny brązu, a w świetle sztucznym widzę kroplę karmelu.





     Pasuje na każdą okazję, choć raczej nie do każdej karnacji. Chwilami może wyglądać nieco 'sino', więc trzeba się mu dobrze przyjrzeć przed ewentualnym zakupem. Szczerze mówiąc, przy moim kolorycie skóry wygląda różnorako i mam wrażenie, że nie do końca mi pasuje, ale i tak go lubię :)



  
     Doskonałe krycie zapewniają dwie warstwy, lakier szybko schnie i nie przysparza problemów podczas aplikacji.




Czasami trzeba odpocząć od intensywnych lakierów :)

Podoba Wam się? A może nie przepadacie za takimi odcieniami?


Pozdrawiam Was czekając na wiosnę...
Megdil :)

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dlatego nawet jeśli nie do końca mi pasuje, noszę go często :D

      Usuń
  2. wcale nie jest taki nudny! ja lubię takie odcienie, ale teraz przywołuję wiosnę kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywołuj, może wreszcie nasze wołania usłyszy :)

      Usuń
  3. tak samo jak Ty lubię czasami odpoczynek od żywych kolorów:) ten jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się sprawdza w chwili przesytu kolorem :)

      Usuń
  4. Sand Tropez kusi mnie od dłuższego czasu, ale dzielnie mu się opieram, bo z doświadczenia wiem, że dużo bardziej lubię na swoich paznokciach intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę :) Grunt to nosić na paznokciach coś, w czym się dobrze czujemy, w końcu ma to nam sprawiać przyjemność :))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mnie kojarzy się z lodami o smaku orzechów włoskich :D

      Usuń
  6. Masz piękne paznokcie :) ja właśnie zmyłam spokojny nudziak i zastąpiłam soczystą pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi brakuje ładnej pomarańczki w zasobach, możesz coś polecić? :)

      Usuń
    2. Szukasz czegoś bardziej zgaszonego czy orzeźwiającego? :)

      Usuń
    3. Szukam czegoś na co dzień, co nie będzie się rzucało w oczy z odległości kilometra, ale jednocześnie fajnie ożywi dłonie :))

      Usuń
    4. Jeżeli nie szukasz 'żarówy' co powiesz na brzoskwinkę z Wibo? pisałam o niej tutaj: http://owszystkimcomnieotacza.blogspot.com/2013/01/notd-7-soneczna-brzoskwinia-w-srodku.html :)

      Usuń
    5. Ładny - rozejrzę się :D Dziękuję! :)

      Usuń
  7. Piekny jest! Mam go na zakupowej liscie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny nudziak:)choć osobiście wolę mocniejsze odcienie, szczególnie róże i czerwienie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to zależy od tego, jak mi wiatr zawieje ;p Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Mnie dopiero od niedawna zauroczyły takie kolorki i mam zamiar taki sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie nude zawsze się przydają, więc myślę, że to dobra inwestycja :)

      Usuń
  10. Piękny jest i co w nim fajne - zaleznie od koloru skóry jest albo bardziej beżowy albo bardziej szary:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, to taki mały kameleon. W dodatku dość nietuzinkowy - nigdzie nie widziałam czegoś podobnego :)

      Usuń
  11. Masz bardzo ladne i zadbane paznokcie. Piekny jest ten kolor! Marze, by odwiedzic Sand- Tropez (za duzo filmow z Louis de Funes)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :) Oj, ja też nie pogardziłabym wyjazdem nad Lazurowe Wybrzeże. Louis de Funes bezsprzecznie przywodzi mi na myśl rodzinne niedzielne seanse telewizyjne w dzieciństwie :D

      Usuń
  12. Takie odcienie lubię najbardziej :) !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne paznokcie. Kolor nie mój, ale polecę przyjaciółce - ona uwielbia takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Daj znać, czy wpadł Przyjaciółce w oko :))

      Usuń
  14. Ten kolor wisi na liście od zeszłego roku :) i bardzo mi się podoba sposób w jaki go pokazałaś :)
    Masz śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A lakier z pewnością jest wart zakupu, bardzo uniwersalny i oryginalny zarazem.

      Na mojej liście też wisi kilka sztuk - czas najwyższy wziąć się za realizację zachcianek :P

      Usuń
  15. Lakier jest obłędny, lubię takie kolorki. Jak widać na zadbanych, długich paznokciach prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to jeden z tych kolorów, który na wszelakiej długości paznokciach będzie się dobrze prezentował :))

      Usuń
  16. Bardzo ładny kolor,podobny do mojego OPI ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny jest ten kolor :) jest na mojej liście rzeczy które planuję kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go już sporo czasu i nie żałuję kupna. Świetny na każdą okazję :)

      Usuń
  18. PTo, że kolor należy do spokojnych wale nie oznacza, że jest nudny. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w zupełności :) Sama mam ciągoty do takich spokojnych, ale jednocześnie efektownie wyglądających lakierów - ten wpisuje się w moje wymagania idealnie :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Moim idealnym nie jest, ale nie zmienia to faktu, że go uwielbiam :D

      Usuń