niedziela, 14 kwietnia 2013

Essie, Bikini so teeny

Witajcie :)


     Dziś znów post lakierowy, ale nie mogłam powstrzymać się przed uwiecznieniem tej pięknej niebieskości na słonecznych zdjęciach :)

     Bikini so teeny to lakier z letniej kolekcji Essie z 2012 roku - cudownie błękitny krem ze srebrnymi drobinkami, które na paznokciu niemal znikają. W tym przypadku zupełnie mi to nie przeszkadza, gdyż w kremowym wykończeniu kolor ten wygląda niesamowicie.





     Dobrze się nakłada - 2 warstwy dają pełne krycie, szybko schnie i zostawia ładny połysk. Dostępna jest wersja z szerokim pędzelkiem, niestety w stacjonarnych polskich sklepach szukać go można nadaremnie. Z pomocą przychodzą nam jednak internetowi sprzedawcy :)





     Nie mam wielu niebieskich lakierów, ale ten zdecydowanie jest wart uwagi. Do letniej opalenizny będzie jak znalazł :)






Lubicie niebieskie lakiery na Waszych paznokciach, czy sądzicie, że to nazbyt ekscentryczny akcent? :)


Pozdrawiam Was,
Megdil :)

46 komentarzy:

  1. ja lubię niebieskie lakiery- ale właśnie takie: jakby lekko przełamane fioletem (i oczywiście uwielbiam pastele!).
    Piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też nie każdy niebieski przemawia. Nawet, jeśli jakiś odcień zachwyca mnie u kogoś, to u mnie zazwyczaj się nie sprawdza. Dziękuję, ja z podziwem oglądam każdy Twój mani. Zwłaszcza te artystyczne wersje mnie powalają :)

      Usuń
  2. Mam ten kolor i go uwielbiam! Również nie przepadam za niebieskim na paznokciach, jednak z tym jest inaczej :) Niedługo pojawi się i u mnie :))
    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ma coś w sobie :) Czekam na Twoje ujęcia Bikini :)
      Pozdrawiam Cię i ja, moja Imienniczko :D

      Usuń
    2. Kochana, zdecydowanie ma to coś :D

      Usuń
  3. Rzadko noszę niebieskości, ale ten chłodny odcień niezmiernie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do niebieskich kolorów na moich dłoniach też ciężko przekonać :) Tego polecam - bezproblemowy i naprawdę ładny :)

      Usuń
  4. właśnie takie błękity uwielbiam na paznokciach. muszę sobie sprawić taki :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się tylko, jak go nabędziesz :D

      Usuń
  5. Tak bardzo przeczytać notkę XDDDD napisałam, że nie lubię tego cienia, a Ty, że jest fajny XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja wyraziłam swoją opinię na ten temat - nie opierając się na Twojej... :)

      Usuń
  6. Masz bardzo ładną, długa płytkę paznokci, naprawdę miło oglądać :) A kolor lakieru wydaje się taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wydaje się - on jest iście ładno-pogodowy :))

      Usuń
  7. fanką takich kolorów nie jestem.. ale na Twoich pazurach wygląda prześlicznie *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor! Długo się nad nim zastanawiałam i zawsze jakiś inny lakier z nim wygrywał. Muszę poszukać w necie czy jest podobny do OPI Can’t Find My Czechbook, bo jeżeli nie to chyba wreszcie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opika nie mam, ale jestem przekonana, że to zupełnie inny kolor. Bikini to błękit na delikatnych fioletowych tonach, a Can`t Find My Czechbook idzie bardziej w stronę zieleni :) Myślę więc, że czeka Cię zakup :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zwolenniczki niebieskości będą zachwycone :)

      Usuń
  10. Identyczny odcień posiadam z Miss Sporty! Bardzo podoba mi się odcień, idealny na wiosnę i lato:)
    Pozdrawiam! Od dzisiaj jestem stałym bywalcem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w ciepłe i słoneczne dni sprawdzi się na pewno świetnie :)
      Bardzo się cieszę! :)

      Usuń
  11. Fanką Essie nie jestem, ale TEN kolor muszę kupić. W zasadzie to mam ich parę na uwadze:)))

    Miałam już wcześniej napisać, że cieszę się z odkrycia Twojego bloga :) W wolnych chwilach podczytuję i nadrabiam zaległości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę przyznać, że do niebieskości u siebie podchodzę jak do jeża. Ale tego koloru nie mogłam sobie darować :)

      Bardzo dziękuję Ci za te miłe słowa! Ja ochoczo śledzę Twojego Bloga już od jakiegoś czasu, tym bardziej więc doceniam Twoje zdanie :))

      Usuń
  12. Znow piekny kolor w moim guscie :) u Ciebie zawsze znajde ciekawy lakier, ktory 'musze' kupic, bo korci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako inspirująca kolorem dziewczyna czuję się wyśmienicie :D

      Usuń
  13. Piękny kolor i jeszcze piękniejsze paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz ładne paznokcie! Kolor lakieru też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Lakier jest stworzony na letnią aurę :)

      Usuń
  15. Piękne paznokcie, lakier ma obłędny kolor na pewno go poszukam:) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :) Ta niebieskość zdecydowanie przyciąga wzrok :)

      Usuń
  16. bardzo ładny, szkoda że nie ma go u nas stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła, to wyrzuciłabym kilka odcieni z podstawowej kolekcji na rzecz innych kolorów wypuszczonych przez Essie - chociażby tego :)

      Usuń
  17. o jaaaa !! ale niesamowity kolor, jest mega prześliczny ! Czad, a pazurki ekstra ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A kolor rzeczywiście nie może zostać niezauważony :)

      Usuń
  18. ja też już jestem fanką tego koloru! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny i mam bardzo podobny z Flormar :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusi:) Ten drobinki są bardzo widoczne na żywo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się bardzo przyjrzysz, to je zobaczysz :D W słońcu, owszem, da się je zauważyć, ale w normalnych warunkach lakier wygląda jak krem :)

      Usuń

Copyright © 2016 Megdil Blog , Blogger