czwartek, 11 kwietnia 2013

China Glaze, Strawberry Fields

Witajcie :)


     Dziś, dla odmiany, coś absolutnie nienudnego, przykuwającego wzrok i serce :))




     Strawberry Fields to lakier absolutnie piękny i zwracający uwagę. Intensywny róż z mnóstwem złotych drobinek, które w mocnym słońcu, czy sztucznym świetle mienią się niesamowicie!





     Lakier ma rzadką konsystencję, ale mimo tego, nakłada się doskonale, a dwie warstwy dają idealne krycie. Dodatkowo schnie przyzwoicie i dobrze się trzyma. Nie jest w 100% gładki (szorstki też nie jest!), ale warstwa topu załatwia sprawę :) Przy zmywaniu jest bezproblemowy.




     Złote drobinki są na paznokciach bardzo dobrze widoczne, a wręcz nie mogą zostać niezauważone :)




     To jeden z moich niekwestionowanych ulubieńców, zwłaszcza w słonecznym okresie, kiedy pokazuje na co go stać :)




Znacie? Lubicie? :)


Pozdrawiam,
Megdil :)

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten lakier! Szkoda, że ma taką rzadką konsystencję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja akurat w przypadku tej sztuki nie przeszkadza mi w aplikacji, bo ta idzie jak po maśle :)

      Usuń
  2. te złote drobinki wyglądają cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest. Kiedyś się nad nim zastanawiałam, ale dla mnie jest podobny do OPI mini, który ostatnio pokazywałaś, a jakoś nie chciałam duplikatu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie to dwa różne kolory :D Ten z OPI jest jaśniejszy i w zupełnie innej tonacji (idzię bardziej w stronę koralu), no i shimmer jest bardziej subtelny :)

      Usuń
  4. ale ładny lakier i te drobinki ... cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobinki robią robotę w jego przypadku :)

      Usuń
  5. ten złotawy shimmerek czaruje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje mu niepodważalnego uroku i wyjątkowości :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mnie już sama nazwa do niego zachęca :)

      Usuń
  7. nie znałam go, a jest taki piękny!! muszę go kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny :) Zwłaszcza w słoneczną pogodę niesamowicie połyskuje :)
      Wiem, że podobny odcień ma Miyo, tyle że drobinki są chyba mniej widoczne.

      Usuń
  8. :) słodka malinka ;) bardzo lubie takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież :) Zwłaszcza, że tutaj dużo się dzieje za sprawą tych drobinek :)

      Usuń