środa, 6 marca 2013

OPI, My Address is Hollywood

Cześć! :)


     Dziś pomalowałam paznokcie kolorem, który w słońcu wygląda wyjątkowo pięknie - mowa o lakierze OPI, z jesiennej kolekcji 2011 (Touring America) o wdzięcznej nazwie - My Address is Hollywood.




     Niestety, do zdjęć nie pozuje on tak wdzięcznie, jak gwiazdy na czerwonym dywanie. Ale postanowiłam podjąć wyzwanie i jakoś go obfotografować. O dziwo, kolor nieco lepiej prezentuje się na zdjęciach zrobionych telefonem :D




     Ujęć nie ma dużo, wybrałam jedynie te nadające się do publikacji :)
     Lakier jest przyjemny w obsłudze - żadnych smug, czy bąbli. Na zdjęciach mam dwie warstwy i tyle, według mnie należy nałożyć, by uzyskać ładny efekt.





     Lakier niesamowicie mi się podoba, jest niby różowy, czasem przypomina koral. W cieniu wygląda dość płasko, ale w słońcu... złoty shimmer nie pozwala mi odciągnąć od niego wzroku :))

Co o nim sądzicie?

Megdil :)

22 komentarze:

  1. Piękny kolor, na letni okres będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejsze słońce skłoniło mnie do niego :D Choć przy opalonej skórze rzeczywiście wygląda lepiej :)

      Usuń
  2. kolorek bardzo fajny;)
    zapraszam do siebie na kosmetyczne rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tego typu odcienie. Masz rację że ciężko je uwiecznić na zdjęciach, już nie raz próbowałam ;) OPIk ślicznie się prezentuje, wczoraj podczas zakupów online, wypatrzyłam podobny z China Glaze, ale był wyprzedany ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na który kolor chciałaś się skusić? :)

      Usuń
  4. Ten lakier strasznie mi przypomina GR Rich Color 06 :) Choc chyba ten bardziej wpada w róż, a GR w koral :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) GR jest bardziej koralowy, no i ma większe drobiny, których potem ciężko się pozbyć :P

      Usuń
  5. Świetny kolor i rewelacyjna nazwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że zaskakujące nazwy często są malutkimi przyczynkami dokonania zakupów :D

      Usuń
  6. prześliczny jest *_* kocham takie różowce-koralowce na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korale i wszelkie ich pochodne na paznokciach, to coś, co uwielbiam :))

      Usuń
    2. możemy więc podać sobie łapkę :)

      Usuń
  7. przepiękny kolor, uwielbiam takie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny kolor ;) Uwielbiam koralowe odcienie :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny!
    bardzo mi się podoba:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wszelkie koralowe odcienie :))

      Usuń
  10. jestem OPImaniaczką, ale muszę się przyznać, że tego koloru nie znałam- a bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości wygląda jeszcze ładniej :)

      Usuń