poniedziałek, 4 marca 2013

Essie, Nice is Nice

Cześć Wam :)

     Coraz bardziej słoneczna aura i mnie się udzieliła :) Uwielbiam wiosnę, zwłaszcza po takiej przeciągającej się zimie, a pierwsze promienie Słońca działają na mnie i moje samopoczucie zbawiennie :) 

     Dziś chcę Wam przedstawić lakier iście wiosenny, lekki, przyjemny i uroczy :) 





     Nice is Nice pochodzi z wiosennej kolekcji French Affair z 2011 roku. To dość delikatny lawendowy kolor. Nie rzuca się w oczy i, mimo wszystko, wygląda umiarkowanie elegancko :)




     Ja mam wersję z cienkim pędzelkiem i szczerze mówiąc, ten utrudnia mi "łatwe i przyjemne" malowanie paznokci. Nice is Nice jest odcieniem pastelowym, więc sama formuła jest już uciążliwa w obsłudze - konsystencja idzie w stronę rzadkiej - pierwsza warstwa to same smugi, ale druga załatwia sprawę, dając gładkie wykończenie i ładny połysk. Jak jest z wysychaniem, nie powiem, bo jestem niecierpliwcem i zawsze używam top coatu :)
     Na zdjęciach dwie warstwy Nice is Nice pokryte top coatem Seche Vite.





     Lakier dostępny w stałej kolekcji, z szerokim pędzelkiem (ten będzie się pewnie lepiej sprawdzał :).

     Podoba Wam się? Mnie bardzo. Mimo że do niedawna nie przepadałam za fioletami na moich paznokciach :)


Trzymajcie się słonecznie,
Megdil

     

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! Dziwię się, że tak długo musiał czekać na moje względy :))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest wyjątkowy :) Ma przyjemny kolor, a jednak wciąż wygląda delikatnie :)

      Usuń
  3. Cudowny kolor ;) Już na dobre czuję wiosnę :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mam nadzieję, że wiosna nas już nie opuści :)

      Usuń
  4. Uwielbiam odcienia lawendy, a ten lakier rewelacyjnie się w tym kolorku prezentuję :) Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się na niego napatrzeć, za każdym razem, gdy mam go na paznokciach :D

      Usuń
  5. piękny, liliowy kolor. Lubię pastele :P
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na widok wszystkich pasteli świecą się oczy :D

      Usuń

Copyright © 2016 Megdil Blog , Blogger