wtorek, 26 marca 2013

Essie, French Affair

Witajcie :)

     W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić lakier, do którego zapałałam gromkim uczuciem w tym samym momencie, gdy tylko gdzieś przypadkiem go zobaczyłam :)




     Essie, French Affair z wiosennej (2011) kolekcji o tej samej nazwie, to pastelowy róż z lekką domieszką fioletu. Piękny baby pink, który na paznokciach wygląda wyjątkowo wdzięcznie, świeżo i przystojnie :)





     Kolor jest pastelowy, więc aplikacja do najprzyjemniejszych nie należy, acz najgorsza też nie jest - wystarczy chwila cierpliwości, a lakier odwdzięczy nam się pięknym połyskiem i dobrą trwałością :)





     Na zdjęciach mam 2 warstwy, bo mimo że pierwsza smuży niemiłosiernie, kolejna kryje na amen.





     Macie coś podobnego w swoich zbiorach?



Pozdrawiam Was :)
Megdil

41 komentarzy:

  1. jestem wielką fanką wszelkich baby-pinków, ten jest dla mnie idealny!

    PS Mogłabyś, proszę, wyłączyć obrazkową weryfikację komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, nie wiedziałam nawet, że ten proceder u mnie występuje :)

      A co do lakieru - fakt, to baby pink idealny!

      Usuń
  2. Ale jest cudowny ten kolor!:) Nie mam typowego takiego typowego bejbi, jedynie przybrudzone:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gdybyś jakiegoś szukała - masz już perfekcyjnego kandydata :))

      Usuń
  3. Śliczny kolor :) Dopiero dzisiaj tutaj trafiłam, dodałam do obserwowanych Twój blog, będę tutaj częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za zainteresowanie :)

      Usuń
  4. przepiękny! masz cudne paznokcie *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor i cudne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny jak pudrowy cukierek, oj chce go;) ale chyba nie mogłam znaleźć jak już stałam przy szafie essie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo skubaniec jest z limitowanki. Ale na allegro chociażby często można go dostać w fajnej cenie :)

      Usuń
  7. Masz przepiękne paznokcie! :) Kolor bardzo przyjemny, dla mnie wiosenny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dla mnie to też czysta wiosna na paznokciach :D

      Usuń
  8. Piękne paznokcie i piękny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) A lakier faktycznie miód malinka :))

      Usuń
  9. Piękny, delikatny i dziewczęcy róż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudny, sprawia, że dłonie wyglądają na ładne i zadbane :)

      Usuń
  10. cudny róż, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! A pazurki masz piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękny kształt paznokci, a lakier też śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo w moim guście :)

    ps. masz piękny kształt paznokci, padam z zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moje upodobania też wpasował się idealnie :)
      ps. A ja z zakłopotania :D Dziękuję :)

      Usuń
  14. Kolor jest bajeczny, uwielbiam takie pastelowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przepadam za wszelkimi pastelami :) A ten Essiak to jeden z moich ulubieńców na cieplejsze miesiące :)

      Usuń
  15. Akurat to nie mój kolorek, ale paznokcie masz prześliczne :) Zawsze chciałam mieć taką długa płytkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje paznokcie są równie ładne i do tego długie, więc powodów do niezadowolenia nie widzę :))

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. To prawda. Niby delikatny, ale jednak stroi i zwraca uwagę :)

      Usuń