środa, 20 marca 2013

Essie, Chubby Cheeks

Witajcie :)


     Dziś chcę Wam pokazać lakier, który jest przeze mnie bardzo regularnie używany :) 





     Chubby Cheeks to kolor niejednoznaczny do określenia. Niby to czerwień, która jednak nie zawsze czerwienią pozostaje. Czasami wydobywa z siebie pomarańczowe tony, czasem przygaszoną cegłę. 





     Na paznokciach jest znacznie żywszy, niż w buteleczce, a zależnie od światła przybiera inny odcień. Wykończenie kremowe, do pełnego krycia potrzebne dwie warstwy (choć pewnie i jedna grubsza dałaby radę). Nosi się bardzo przyjemnie, ładnie błyszczy sam w sobie, a podczas zmywania nie dostarcza żadnych nieprzyjemności. 




     Moim zdaniem Chubby Cheeks jest na tyle uniwersalny, że pasować będzie do każdej karnacji. A dla tych z nas, które nie mogą pozwolić sobie na bardziej fantazyjne kolory, ten będzie bardzo miłą wariacją w temacie czerwieni :)


Podoba Wam się?


Pozdrawiam Was ciepło,
Megdil :)


10 komentarzy:

  1. bardzo ładny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to nadzwyczaj popularny odcień, ale według mnie bardzo oryginalny :)

      Usuń
  3. Piękny kolor, niby czerwień, niby koral ... podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nietypowość mnie w nim urzeka :D

      Usuń
  4. Chyba mamy podobny gust co do kolorów Essi, przeważnie posiadam te same co Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jestem w takim razie ciekawa całej Twojej kolekcji Essiaków :D

      Usuń