wtorek, 5 lutego 2013

Eucerin, AQUAporin Active, nawilżający krem pod oczy

     Zacznę od tego, że jestem zdeklarowaną zwolenniczką kremów pod oczy. Używam ich od kilku lat nieprzerwanie, niemal za każdym razem próbuję czegoś nowego i jak dotąd tylko raz zakupiłam pewną sztukę ponownie (ale nie o niej dziś :)




     Dziś pod osąd zawezwę krem, który został już przeze mnie do cna zużyty - Eucerin, Aquaporin Active.

     Jest to krem przede wszystkim nawilżający, zmarszczek nam nie zredukuje, liftingu nie zafunduje, ale naprawdę dobrze nawilży delikatne okolice oczu.




     Dość istotną kwestią jest tutaj opakowanie. Z jednej strony jest bardzo wygodne - plastikowe, ale solidne, pompka typu airless fantastycznie zabezpiecza krem przed dostaniem się do naszego kosmetyku niechcianych brudów, bakterii, czy powietrza, ale i bardzo dobrze dozuje taką ilość kremu, jaką akuratnie chcemy użyć. Jedyną wadą opakowania jest fakt, że jest ono całkowicie nieprzezroczyste - w związku z czym fakt zużycia kosmetyku może zaskoczyć nas w najmniej oczekiwanym momencie.

     Aquaporin Active zużyć możemy w ciągu 6-ciu miesięcy od daty jego otwarcia. Jak na 15 ml kosmetyku wydawać się może to nawet zawyżonym czasem eksploatacji, ale na taki właśnie okres użytkowania ten lekki krem nam wystarczy - przy użyciu regularnym, 2 razy dziennie.




     Konsystencja jest bardzo przyjemna - lekka, szybko wchłaniająca się, doskonale nadaje się pod makijaż - nie powoduje wałkowania się, rolowania, czy ścierania kosmetyków kolorowych.

     Co zaś się tyczy działania - moja skóra pod oczami jest raczej normalna, raz po raz lubiąca się przesuszyć. Dlatego nawilżanie tej okolicy jest dla mnie rzeczą ważną. Powieki zaś są dość tłuste, ale i te od czasu do czasu wykazują nadrzędną potrzebę otrzymania ekstra nawilżającej dawki. Z tym kremem (bo stosowałam go zarówno pod oczy, jak i na same powieki), przez cały okres jego używania, w okolicach oczu nie pojawiła się ani jedna sucha skórka.
   
     Konkludując więc, jestem z niego bardzo zadowolona i zapewne kiedyś do niego wrócę. Wam również polecam ten krem, z czystym sumieniem.

     Ja swój egzemplarz kupiłam za jakieś 36 zł w Superpharm, gdzie często możemy go znaleźć w przyjaznej promocji. Jego regularna cena to (chyba) 45 zł - w parze z jego naprawdę słuszną wydajnością, jest całkiem sensowna.

Używałyście go kiedyś? Jakie macie wrażenia?

Pozdrawiam Was serdecznie,
Megdil :)

2 komentarze:

  1. Właśnie zastanawiam się nad zakupem kremu do twarzy z tej serii. Pani w Superpharm zachwalała... Ciekawa jestem czy jest lepszy niż La roche... Co myślisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, który konkretnie specyfik z LRP masz na myśli, no i sama nigdy żadnego kremu pod oczy od nich nie miałam, więc nie mogę pomóc Ci porównaniem. Jeśli jednak szukasz lekkiego i dobrze nawilżającego kremu, to ten z Eucerin jak najbardziej polecam :) Szybko się wchłania, więc rano nie ma problemu z makijażem, a wieczorem przyjemnie koi skórę. W tej cenie jest naprawdę świetny :)

      Usuń

Copyright © 2016 Megdil Blog , Blogger