czwartek, 10 stycznia 2013

Avene Cleanance, Żel do mycia twarzy

     Do tego wpisu (po wiekowej przerwie) poczułam się zainspirowana po tym, jak u m_and_z napotkałam wzmiankę o jednym z moich ulubionych żeli do mycia twarzy. Nie będzie to długi wywód - zwyczajnie chciałabym zwrócić Waszą uwagę na kosmetyk, który na zainteresowanie zdecydowanie zasługuje.
     Z tego, co zauważyłam, nie jest to produkt szeroko rozpoznawalny - mało o nim opinii na blogach urodowych - mimo że na KWC zobaczyć można wiele pozytywnych wpisów.




     Żel przeznaczony jest dla cery tłustej z problemami trądzikowymi. Opakowanie sprawdza się bardzo dobrze - jest przezroczyste, ma obrotową nakrętkę, która wraz z dość rzadką konsystencją kosmetyku współpracuje idealnie - dozuje tyle produktu, ile sami chcemy użyć, nic się nie marnuje, nie przelewa, nie wylewa.
     Zapach jest wprawdzie kwestią gustu, ale ten tutaj przedstawia się świeżo i czysto - nie jest nachalny, nie utrzymuje się na twarzy, ale uprzyjemnia oczyszczanie buzi :)
     Co się zaś najważniejszej kwestii tyczy - kosmetyk spełnia moje oczyszczające kryteria w 100% i jest jednym z moich dwóch zdecydowanych ulubieńców.




     Stosuję go dwa razy dziennie - rano doskonale zbiera 'nocne' sebum z twarzy, wieczorem jest idealnym dopełnieniem sumiennego demakijażu. Skóra po jego użyciu jest gładka - używałam wielu aptecznych żeli myjących (La Roche Posay - Effaclar, Vichy - Normaderm, Iwostin - Purritin, Nuxe - Aroma Perfection), ale po żadnym z nich nie doświadczyłam tego przyjemnego poczucia gładkości. Moja cera jest tłusta, ale chwilami nieco odwodniona i po umyciu twarzy tym produktem odczuwam lekkie uczucie ściągnięcia - jednak w porównaniu do  żeli Effaclar, czy Vichy Normaderm - nie wysusza mojej cery.
     Ja tego typu kosmetyki kupuję zazwyczaj w aptekach internetowych, na allegro lub w cenach promocyjnych w aptekach stacjonarnych. Żel jest bardzo ekonomiczny - cena jest adekwatna do jakości i wydajności - ja zapłaciłam ok. 35 zł z przesyłką za 300 ml.
     Podsumowując - kosmetyk jest godny polecenia, wydajny, skuteczny, przyjemny w użyciu. Ja jestem z niego maksymalnie zadowolona i choć to moje pierwsze opakowanie, wiem, że będzie u mnie regularnym oczyszczaczem.

Pozdrawiam,
Megdil :)

1 komentarz:

  1. może wypróbuję jak wykończę żel z Iwostin. Cena niska plus duża pojemność :)

    OdpowiedzUsuń